LABEL M. מסדר את הראש לסטודנטיות

נפח, צבע, חדות, מראה השיער מעיד על אופי וסגנון ממש כמו הלבוש אם לא יותר, מותג הטיפוח הבינלאומי label M מבית TONI&GUY, מציג את מראה השיער לסטודנטיות החוזרות לספסל הלימודיים האקדמאיים

סטודנטית למשפטים: בהתרוצציות בין אולם המשפטים למשרדי החברה, בין פגישה עם לקוח להשתתפות בדיון, חשוב לך לשמור על מראה מוקפד וענייני, נקי אך אופנתי. קווים נקיים, חלקים, יהלמו את עורכת הדין העניינית, ישוו לה מראה עדכני, שישרת אותה הן במהלך היום בעבודה והן בערבים בבילויים.

570b990434b89 - LABEL M. מסדר את הראש לסטודנטיות

            שיער: אסף סיבוני עבור LABEL M.

 

סטודנטית לרפואה: הסטודנטית לרפואה עמוסה ביותר – מבחנים, בדיקות, סטאז'. היא כמובן שומרת ומטפחת את עצמה ומראהה אך קצרה מאוד בזמן.. יש חיים שצריך להציל. לרופאה העתידית הכי תאים תספורת קצרה – שלא דורשת התעסקות, טרנדית וכמובן שיערות בחדרת ניתוח – לא כל כך מתאים.. התספורות הקצרות הופכות להיות טרנד חזק מאוד הסתיו-חורף הזה. תסרוקות כאלו לא דורשות יותר מידי עיצוב, וכמובן אידאליוות עבור נשים ששיערן נטול נפוח. ניתן למצוא סגנונות רבים לתספורות הקצרות כאשר המוטיב המרכזי לסתיו זה הוא א-סימטריה.

570b9904c58a1 - LABEL M. מסדר את הראש לסטודנטיות

           שיער: קובי שיטרית עבור LABEL M

 

סטודנטית למשאבי אנוש הקריירה המצפה למנהלת משאבי האנוש חובה בתוכה מפגשים יומיומיים רבים עם אנשים רבים לבחורה הנחמדה, אשר צריכה להתאים את עצמה תכופות לאדם מולה, לשדר עדינות, הבנה, הזדהות ורכות, כך שכל מועמד רלוונטי למשרה ירגיש בנוח לשוחח עימה, לצד התסרוקות הנועזות ניתן למצוא את התסרוקות העדינות הקלועות, המעניקות מראה נעים ועדין אך עדיין שומר על שיק אמיתי. הטרנד הקלוע, אשר לרוב שזורות וקלועות בו צמות, מעניק לוק נשי, נקי ותמים, מעט כפרי, לצד מראה שיקי-בוהמי שכל אחת יכולה ליצור בעצמה בקלות.

570b990540c0b - LABEL M. מסדר את הראש לסטודנטיות

           שיער: רונן פלג עבור LABEL M 

 

סטודנטית למנהל עסקים – אשת העסקים העתידית משדרת חוזק אך רכות נשית, יופי אך חספוס ענייני, ומהו כוח לביזנס וומן הצעירה אם לא שיער? ועם שיער, אז כמובן במלוא הדרו ונפחו, טרנד לוהט לסתיו-חורף 2014 הינו הנפח בשיער, לצד השיער החלק נוספו תסרוקות הנפח שהיו פופולריות במיוחד בשנות ה60. הטרנד מחמיא במיוחד לנשים בעלות שיער דליל, אך גם לבעלות שיער מלא. ניתן לראות סגנונות שונים של נפח בינהם נפוח מרושל, מתולתל וגלי.

570b9905b2b2b - LABEL M. מסדר את הראש לסטודנטיות

          שיער: עמיר מזרחי עבור LABEL M

 

סטודנטית לתקשורת: בעולם התקשורת, שיווק, פרסום ויחסי ציבור, בולטות המראה קיים כמעט כמו בולטות הרעיונות יוצאי הדופן, הקריאייטיב בדרך כלל לא נשאר רק על הנייר והסטודנטיות הצעירות מתחברות לטרנדים אופנתיים וצבעוניים. קיץ 2014 הביא עימו רעינות חדשים ונועזים בתחום צביעת השיער וניכר כי שינויים אלו ילוו את עולם היופי לעוד זמן רב… המגוון הרחב לאפשרויות צביעת שיער מעניק לכל אחד ואחת את ההזדמנות "להתפרע" עם צבעים תוססים. לטרנד הוספת הגוונים המוכר נוספו וריאציות של צביעת שורשים, התזת כתמי צבע, היפוך  צבעים בשיער ושילוב של צבעים נועזים.

570b99063826a - LABEL M. מסדר את הראש לסטודנטיות

        שיער: יחיאל ששון ל-LABEL M.

570b9906a7727 - LABEL M. מסדר את הראש לסטודנטיות

        שיער – אמון בורהאם ל- LABEL M

    

קרדיט צילומים: סשה פרילוצקי

 

 

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]