מוצרי איפור חדשים המבשרים את 2105

"מאק" "קלרינס", "איל מקיאג'", "קרליין", "417", "המאפר בועז שטיין, "פופה", MALU WILZ משיקים מוצרי איפור חדשים.

 


 

חברת מוצרי הקוסמטיקה 417  משיקים את: 417 MIRICALE IMMEDIATE WRINKLE FILLER  עט ייחודי למילוי נקודתי וטיפול מהיר במיוחד בקמטי הבעה ואנטי-אייג'ינג המיועד לגברים ונשים.

570b9c1a22ef8 - מוצרי איפור חדשים המבשרים את  2105

ההבטחה: הפעולה מיידית תוך 90 שניות בלבד, משפר את רמת הלחות בעור ומסייע לתהליך התחדשות ורעננות העור, מסייע בתיקוני טאץ'-אפ לאורך כל היום, הן על עור נקי והן על עור הספוג בלחות או מייקאפ האריזה הקומפקטית וקלת הנשיאה בתיק האישי, בכיס הבגד, או בארנק, כך שניתן לעשות תיקי טאץ'-אפ ולשמור על מראה פנים צעיר וחיוני לאורך כל שעות היום.

המרכיבים: פורמולה מתקדמת המבוססת על פיגמנט מינרלי ייחודי עם קולגן טבעי מצמחים, אשר מחדש את העור וממלא באופן מידי קמטים, עם שיפור הנראה לעין תוך 90 שניות בלבד! מינרליים טבעיים מים המלח, קולגן טבעי, תערובת שמנים מסוג נבט חיטה, חוחובה, נר הלילה, אבוקדו, עלי קמילה, בשילוב וויטמינים A, B, E, F.

מחיר: 44 דולר ל- 7 מ"ל. להשיג בלעדית בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.

מאק משיק קולקציית עפרונות עיניים Technakohl עפרון עיניים ללא חידוד.

570b9c1a75958 - מוצרי איפור חדשים המבשרים את  2105

ההבטחה: מספקים צבעים חיים מודגשים מושלמים עבור העיניים. ניתן לערבב ולהתאים יחד צבעים עזים לאפקט רב, או להעניק לעיניים מראה רך ונוצץ עם צבעים רכים כמו צהוב ליים או זהב נוצץ. בא לך מראה טבעי? גווני אפרסק בהיר ובז' יספקו מראה ניטראלי, בעוד שכחול ים, כחול אפור קרירים ועמוקים למראה דרמטי ומהפנט. לא משנה מה הסגנון שלך, התכונני להדגיש אותו!

המרכיבים: פורמולה רכה וקרמית, בעלת צבע עשיר ואינטנסיבי. ניתנת לטשטוש מייד לאחר האפליקציה: מתייבש במהירות לגימור עמיד אשר אינו נמרח. וורסטילי. דרך קלה לתחום את קו הריסים העליון והתחתון. באפליקציה בזווית של 90 מעלות, הוא מספק קו דק ומדוייק. לאפליקציה עבה יותר, הניחי אותו בזוית שטוחה. בגוונים: אפרסק בהיר, כסף,  בז' חיוור,  בז' בינוני,  זהב צהוב עם נצנצים, ברונזה מטאלי, זהב ברונזה בינוני, אפור מטאלי,  אפור כסוף,  ורוד בהיר,  ירוק חומצי,  כחול שמיים עמוק,  צהוב ליים מטאלי,  כחול כהה עמוק, כחול ים עמוק, אפור פיל, סגול כחול, סגול, כחול תכלת,  חום ברונזה עמוק,  חום עמוק, ירוק עמוק,  אפור עמוק,  סגול חום,  אפור מעושן מטאלי,  כחול מטאלי,  שחור רך

מחיר: 90 ₪ להשיג ברשת חנויות מאק.

קלרינס: משיקים את Ombre matte צלליות קרם-אבקה מינרליות.

570b9c1ad711a - מוצרי איפור חדשים המבשרים את  2105

ההבטחה: טכנולוגיה ייחודית לקלרינס משלבת בין הנוחות של צלליות קרם לבין העדינות והעמידות של צלליות. האבקה מונעת ברק בעפעפיים על ידי ספיגת החלב, ומעניקה עמידות מקסימאלית לאורך היום כולו במרקם נעים של קרם חלק וקליל  הנמס אל תוך השכבות העליונות להענקת גימור אחיד.

המרכיבים: פיגמנטים עדינים המעניקים זוהר, ומשולבים עם אבקת במבוק לקבלת גימור אולטרה-מאט. מגיע בהרמוניה של 4 גווני מאט זוהרים: ניוד בז' ניוד ורוד, טואופ אפור חום, אפור נוצץ.

מחיר: 204.00 ₪. להשיג בלעדית ברשת סופר פארם.

PUPA  משיקה את צלליות  wet &dry במרקם זוהר, לשימוש יבש או רטוב.

570b9c1b46791 - מוצרי איפור חדשים המבשרים את  2105

PUPA VAMP! COMPACT EYESHADOW מופיעה ב-12 גוונים

ההבטחה:  הצליליות בעלות מרקם קטיפתי רך  ונוח למריחה, הצללית ניתנת לערבוב וטשטוש בקלות רבה ומעניקה רמות שונות של כיסויי. המבטיחים עמידות ומריחה אחידה בכל שטח העפעף.

המרכיבים: 12 גוונים אינטנסיביים מכילים ריכוז גבוה של פיגמנטים המגיעים בשלושה סוגי גימורים: מאט, מתכתי וסאטן. בפורמולה בנוסחה בלעדית של אבקות וסיליקונים.

VAMP! WET & DRY EYESHADOW- צללית אפויה בתנור במרקם משיי וזוהר , מופיעה ב-24 גוונים.

ההבטחה: הצלילת מעניקה כיסוי צבע מלא, ב-24 גוונים חדשים, הכוללים סגול לילך לצד סגול עמוק וחודר, כחול שמים מרגיע ועד כחול רויאל קלאסי, ירוק דשא וירוק בקבוק, גוונים טבעיים יותר של ניוד, אבן ושמנת לצד פלטת גוונים אפורים.

מרכיבים: הפורמולה בטכנולוגיה ייחודית המשלבת פיגמנטים ואבקות עם מים, ותערובות מיוחדות של  פנינים הנאפות בתנור במשך 24 שעות. תערובת בלעדית של סיליקונים מבטיחה עמידות ונוחות לאורך זמן

מחיר: של שתי סדרות הצלליות: 100 ש"ח להשיג בלעדית ברשת סופר פארם. להשיג בלעדי ברשת סופר פארם.

חברת האיפור איל מקיאג' מציגה: 33 גוונים של צלליות אפויות צלליות אבן, אפויות ומבריקות.

570b9c1bba8c6 - מוצרי איפור חדשים המבשרים את  2105

ההבטחה: צללית מבריקה ,עמידה ויציבה לאורך זמן .שיטת האפייה הייחודית מבוססת על מהות "האלמנט החמישי "בעולם האיפור, קלילה ויחד עם זאת בעלת אפקט אולטרה דומיננטי ויציב. בגוונים הרלוונטיים יתאימו גם כסומק ,שימר וברונזר.

מרכיבים: אחוז עשיר במיוחד ומגוון של פנינים ופיגמנטים תמצית שמן הסיליקון ,המעניקה מרקם משיי וחלק .ריכוז שמן החוחובה בפורמולה יביא עמו את הרכות והלחות למוצר. ויטמין E  הנחשב למרכיב עיקרי בהגנת העור מפני הזדקנות וחידוש תאים ומשפר את יעילות המרכיבים במקדמי הגנה מפני השמש

מחיר: 150 ₪. 

איל מקיאג' משיקה את מג'יק גלוס.

 

570b9c1c39765 - מוצרי איפור חדשים המבשרים את  2105

ההבטחה: מעצים את הפיגמנט הטבעי של השפתיים ומעניק להן מראה רענן וטבעי ביותר. ללא תופעות לוואי (עקצוץ וכו') תוך העשרת תחושת הלחות בעור השפתיים  לא דביק, עם ניחוח עדין, רענן וממתקי, ויחד עם זאת הוא נטול טעם. כמו כן המג'יק גלוס ייתן לתוצאה שונה כאשר יונח על שפתיים שונות, הגוונים העיקריים שיתקבלו ממנו יהיו ורוד/אדום/ כתום וזה בהתאם לפיגמנט של השפתיים. מושלם לשימוש יומיומי למי שמעוניינת במראה קליל

המרכיבים: החומרים הייחודיים המביאים למג'יק גלוס את היכולות שלו רגישים לאור, וזו הסיבה שהמיכל שלו שחור אטום ולא שקוף בניגוד לרוב הגלוסים.

מחיר: 109 ₪  ניתן להשיג ב-34 סניפי איל מקיאג' ברחבי הארץ.

איל מקיאג' משיקה את מסקרת"Encore"

570b9c1c8b632 - מוצרי איפור חדשים המבשרים את  2105

ההבטחה: עמידה במים ולחות (Water Resistant). מפרידה ומאריכה את הריסים ו עלת פיגמנט שחור בריכוז גבוה. יציבה ועמידה לאורך יום שלם ושומרת על הריסים מבודדים. המסקרה נטולת ריח, לא נוסתה על בעלי חיים, מתאימה לבעלות עיניים רגישות ולמשתמשות בעדשות מגע,

המרכיבים: פורמולה ייחודית שפותחה במיוחד, נטולת פראבנים מכילה ויטמין E שהינו נוגד חמצון, חומרים טבעיים כגון במבוק ושעוות אורגניות (אורז, זית ודקל) אשר מטפחים ומרככים.

המחיר: 150 ₪ ניתן להשיג ב-34 סניפי איל מקיאג' ברחבי הארץ.

 

Life משיק מוצרי איפור חדשים:  צ'אבי סטיק, Moist lip up color stick,רביעיית צלליות לעיניים מועשרת באבקת משי ומברשות איפור איכותיות לשימושים שונים באיפור הפנים.

שפתוני העיפרון (צ'אבי סטיק) מעוצבים בצורה המאפשרת שרטוט נוח ומדויק של קווי המתאר של השפתיים ובאמצעות נגיעה קלה של צבע, מעניקים ברק טבעי בגימור רך ושעמיד לאורך זמן. כוללת 6 גוונים ובהם: ורוד, אדום, חום ועוד.

570b9c1ce60b5 - מוצרי איפור חדשים המבשרים את  2105

ההבטחה: הצ'אבי סטיק עם מרקם קטיפתי,

מרכיבים: בחמאת שיאה התורמת להגנה ולהזנה של השפתיים וליצירת מגע רך וגמיש

מחיר: 89.99 שקלים.

רביעיית צלליות לעיניים בגוונים משתנים: חום קלאסי, סגול- ורוד וגווני שחור ולבן ליצירת קונטרס של הבהרה והצללה. הבטחה: לצלליות מרקם נעים ובעל ברק טבעי, ולצידן מברשת איכותית למריחה קלה ונוחה.

 

570b9c1d64527 - מוצרי איפור חדשים המבשרים את  2105

המרכיבים: אבקת משי ובוויטמין – Cו  E

מחיר: 99.90 שקלים

מברשות האיפור לעיניים לאיפור פנים ולאיפור שפתיים.

570b9c1db04ca - מוצרי איפור חדשים המבשרים את  2105

ההבטחה: מיועדות לשימושים שונים לאיפור הפנים,

מרכיבים: עשויות משיער סינטטי משובח רך, גמיש וצפוף, למריחת איפור בצורה אחידה ומדויקת 

מחיר:  20.20 שקלים.

בועז שטיין משיק לחורף BB מייקאפ במרקם מוקצף .

570b9c1e0b7c9 - מוצרי איפור חדשים המבשרים את  2105

ההבטחה: המייקאפ בעל מרקם מוס מוקצף ואוורירי ליצירת טקסטורה קלילה עם יכולת כיסוי גבוהה. 

המרכיבים: המייקאפ מועשר בפיגמנטים מינראליים טבעיים המעניקים גימור מלוטש רענן וטבעי. הטקסטורה קלילה והתוצאה הסופית היא גימור מלוטש, היתרון הממשי הוא ששכבת מייקאפ דקיקה שלו תעניק כיסוי במרקם מאט ואין כל צורך בשימוש פודרה

מחיר: 149 ₪ במכונים המקצועיים ואצל הקוסמטיקאיות.

קרליין משיקה את Color Matt שפתון מאט, עמיד, שאינו נמחק,  נוזל או נעלם כל היום.

570b9c1e6f6e1 - מוצרי איפור חדשים המבשרים את  2105

ההבטחה: השפתון במרקם קרם הנמרח כמו גלוס ומעניק מראה מאט לגמרי בתוך שניות. מצטיין במרקם קטיפתי, נמרח בקלות ומתקבע במהירות. עשיר בפיגמנטים עזים המעניקים גימור מאט לשפתיים. עמיד לאורך שעות ואינו יוצר תחושת יובש.

המרכיבים: פורמולה החדשנית מקבעת את הפיגמנטים החזקים למשך שעות ארוכות כך שניתן לשתות, לאכול, לדבר ולהתנשק ולשמור על שפתיים מלאות צבע מגיע ב-6 גוונים חדשים: ניוד  סגול לבנדר סגול עז  כתום רענן  אדום מלכותי  אדום עז

מחיר: 59.90 ₪, ניתן להשיג בכל רשתות הפארם.

CHIC משיקה "פרפקט קונסילר" בסטיק.

570b9c1ee1635 - מוצרי איפור חדשים המבשרים את  2105

ההבטחה: נועד לטשטוש עיגולים כהים מתחת לעיניים, לכיסוי כתמי פיגמנטציה וכתמי עור אחרים. נוכחותם של סיליקונים טהורים יוצרים שכבה משיית אחידה ודקה, כך שהמראה המתקבל הוא טבעי ומתמזג באופן הרמוני עם העור. עמיד במים, חום וזיעה ובעל עמידות לאורך זמן, מגיע בשלושה גוונים בדרגות כהות שונות: קונסילר בהיר לגוון עור ורדרד, קונסילר בדרגת כהות בינונית לגוון עור צהבהב וקונסילר כהה יותר בתת גוון ב'ז.

מרכיבים: הנוסחה משלבת ריכוז פיגמנטים גבוה בטקסטורה קרמית המועשרת בויטמין E.

מחיר: 45 ₪. להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות.  

MALU WILZ משיקה איפור לחורף 2015

Eyeshadow  צלליות בעלות מרקם עדין וגימור מט בגווני: שחור, חום וסגול.

570b9c1f3db77 - מוצרי איפור חדשים המבשרים את  2105

המרכיבים: חלקיקי נצנצים עדינים, היוצרים מראה דרמטי מרהיב.

מחיר: 68 ₪.

Lipsticks בגווני חורף: בורדו, אדום וסגלגל.

570b9c1f96719 - מוצרי איפור חדשים המבשרים את  2105

ההבטחה: מעניק צבע אחיד לשפתייך ותחושה רכה כמשי. בעל תושבת אלגנטית ממתכת, המגנה על השפתון במקרה של חשיפה לחום.

מחיר: 117 ₪.

Bronzing Powder Dou פודרה ברונזר בשני גוונים.

570b9c20122ae - מוצרי איפור חדשים המבשרים את  2105

ההבטחה: כיסוי חזק ואטום יותר, השמה עם ספוגית איפור יבשה – כיסוי פחות אטום, הפודרה אינה מכילה שמנים מינרליים, טלק או בושם. ניתן להשיג בגוון אחד טבעי.

מחיר: 244 ₪ 

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]