בדרך להיות הטרנד הבא: הכל על טבעת האירוסין שהעניק הנסיך הארי למייגן מרקל.

2026 - בדרך להיות הטרנד הבא: הכל על טבעת האירוסין שהעניק הנסיך הארי למייגן מרקל.

הצעת הנישואין של הנסיך הארי, "הילד הרע" של ארמון בקינגהאם, לשחקנית מייגן מרקל הגיעה כהפתעה גמורה בממלכה (ואנחנו רק יכולים לשער מה חשו בארמון לנוכח ההצהרה). הנסיך ההולל של הממלכה, אשר בכל שנה כיכב בצהובונים עם בת זוג אחרת על ידו, מצא את האחת – לא אחרת מאשר הדוגמית והשחקנית, שהדם בעורקיה אפילו לא קצת כחול – מרקל.

מייגן מרקל, יפיפייה אמריקאית ושחקנית מוכרת יחסית בנוף ההוליוודי, היא זו שהצליחה לגנוב את ליבו של הנסיך, וכמו באגדות – לקבל ממנו את טבעת היהלום הנוצצת.

איך נוצר סיפור הסינדרלה המושלם הזה? מה כללה הצעת הנישואין? והכי חשוב – האם טבעת היהלום אשר מונחת על אצבעה של מרקל תהפוך להיות הטרנד הבא בעולם התכשיטים? על כל זאת ועוד – לפניכם.

מכירים רק שנה וחצי

אחרי אינספור רומנים עם כוכבניות, דוגמניות וליידיז אנגליות שונות ומשונות, אף אחד בממלכה לא ממש האמין שהנסיך הארי ובת זוגו מרקל יגיעו כל כך מהר אל החופה. הם נפגשו בלונדון לפני שנה וחצי בלבד, בדייט שנולד בשידוך דרך חברים משותפים, התאהבו והחליטו להתחתן. בסתיו האחרון זה הפך רשמי, עם הצעת נישואין מדוברת במיוחד.

בתחילת הדרך, הם הסתירו את מערכת היחסים. הם נמנעו מלהגיע יחד לאירועים ממלכתיים ונמנעו לדבר זה על זה בראיונות, אך השמועות על רומן שנרקם וסיפור אהבה המתאים למלכים התחילו לחדור לצהובונים הבריטיים, אשר עוקבים אחרי הנסיך הארי באופן קבוע.

אחת הסיבות להסתרת הרומן היא כנראה העובדה שמרקל היא לא בדיוק כוס התה האנגלי המובחר. אמריקאית, בת לאמא שחורה ולאב אירי העובד בתחום הבידור (ואף זכה בפרס האמי – בתחרות היום, הפחות נוצצת מזו של הערב – על התאורה בסדרה "בית חולים כללי") אישה גרושה ושחקנית אשר הופיעה בכמה סצנות מיניות במיוחד.

עם זאת, השניים אזרו אומץ לאחר כשנה של רומן סוער והגיעו יחד לאירוע רשמי בטורונטו, וכך הפך הרומן לרשמי.

הצעת הנישואין החגיגית אשר התקיימה בסתיו הציתה אינספור סיפורי רכילות על הזוג, כשמרקל מקבלת את מרבית תשומת הלב. בין היתר סופר כי אביה של מרקל לא אוהב את הרעיון שהבת שלו תתחתן עם הנסיך הבריטי, ומעדיף חיים פחות חשופים לקהל הרחב.

יהלומים, טבעת אחת וטרנד חדש שנולד

לצד החדשות על החתונה שתתקיים באביב 2018, דובר לא מעט על הטבעת שאותה בחר הנסיך הארי להעניק למייגן מרקל בהצעת הנישואין. את הטבעת עיצב הנסיך יחד עם חברת התכשיטים קליב אנד קאמפני, קורט ג'וולרס והתכשיטנים האחראים על תכשיטי המלכה.

הרעיון היה פשוט – להשתמש בתכשיט ישן שהיה שייך לאמו, הנסיכה דיאנה, ולהפוך את התכשיט לטבעת הנישואין החגיגית. הטבעת כוללת 2 יהלומים קטנים ויהלום אחד גדול במרכז הטבעת. היהלום המרכזי בדרגה D עם שקיפות מוחלטת. יחד עם שני היהלומים הקטנים ומבנה הטבעת אשר עשוי מזהב צהוב (פשוט כי זו היתה ההעדפה של הנסיכה החדשה), הוערך התכשיט בלא פחות מאשר 180 אלף יורו.

2 היהלומים הקטנים נלקחו מתכשיט אשר היה, כאמור, שייך לאמו של הנסיך, הנסיכה דיאנה; ואילו האבן המרכזית בטבעת האירוסין הגיעה ממעצבי התכשיטים אשר חברו יחד לעצב את הטבעת.

עשרות חיקויים והשוואה בלתי פוסקת לקייט מידלטון

טבעת האירוסין המפוארת אשר קיבלה הנסיכה החדשה לבית המלוכה הבריטי, הפכה כמעט בין לילה למוצר מבוקש בקרב גברים אשר רוצים להציע נישואין, ונשים המכירות את הסטייל ומחפשות בדיוק את החיקוי המושלם. בחנויות תכשיטים רבות בממלכה תוכלו למצוא חיקויים זולים יותר ופחות.

למרות שמייגן מרקל בעלת רקע שונה לגמרי מזה של קייט מידלטון, היא הופכת לאט לאט למובילה אופנתית בדיוק כמוה. כל בגד שהנסיכה לעתיד לובשת הופך למוצר מבוקש ברשת וכל לוק שאיתו היא מצולמת מתועד בפרטי פרטים ועובר ביקורת של כתבי האופנה.

על טבעות אירוסין בסגנון וינטג' ועל ההשפעה של טבעת האירוסין המפוארת על הטבעות של 2018

טבעת האירוסין של מייגן מרקל, היא בעיצוב וינטג'י הכולל אבן מרכזית גדולה במיוחד, באיכות גבוהה, בצלילות ושקיפות מוחלטים. גם אם לא רבים יהיו הגברים שיציעו לנשים שלהן נישואין בצירוף טבעת יהלום בשיבוץ מפואר כזה – אנחנו צפויים לראות את השפעת טבעת האירוסין של מרקל על ההעדפות בשוק טבעות האירוסין של השנה הקרוב – עם עיצובי וינטג' המעניקים הרבה מקום בעיצוב לאבן גדולה מרכזית (יהלום – או אבנים יקרות אחרות), עם עיצובים ויקטוריאנים בעלי נוכחות וברק בולטים מאוד, בשיבוץ יהלומים או אבנים יקרות נוספות לאורך הטבעת, אשר מבליטים את האבן המרכזית, מחמיאים לה ומוסיפים ברק ויוקרה.

 

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]