קולקציית סתיו- חורף 2017-2018 של רשת הבוטיק "סיליז- Sillise".

1784 - קולקציית סתיו- חורף 2017-2018 של רשת הבוטיק "סיליז- Sillise".

סימה ודש וביתה יעל ודש אבישר, בעלות רשת בוטיק היוקרה "Silisse סיליז" נותנות מענה לאשה הישראלית העכשווית והמודעת לאופנה שחשוב לה להרגיש נוח ולהראות טוב הן בפגישות עסקים, בחופשות והן בשגרת חיי היום יום וכל זאת בגלל הכשרון שלהן בבחירת קו ייחודי של קולקציות אותן הן מייבאות בייבוא המגיע בכמויות מצומצמות מבתי האופנה של אירופה וכל זאת במטרה לשמור על ייחודיות הנשים הלובשות אותו.

 

1791 - קולקציית סתיו- חורף 2017-2018 של רשת הבוטיק "סיליז- Sillise".

 

רשת חנויות האופנה "סיליז Silise",  שעם הזמן הפך למעין מותג בהווית האופנה הישראלית הוקם בשנת 1985 על ידי סימה ודש וביתה יעל, בתחילה הבוטיק הוקם כסניף יחיד ואקסקלוסיבי ברעננה, אך עם הזמן נוספו לרשת עוד שבעה סניפים המובילים קו סגנוני הנותן מענה אופנתי לאישה המודעת לטרנדים העולמיים בשל בחירה מוקפדת ומדוקדקת של  מיטב הקולקציות במראה עכשוי ואופנתי המיובאים ממעצבים חדשים מבטיחים מאירופה, לצד מותגים ותיקים ויוקרתיים. למראה הטוטאל לוק, האופנתי, הקולקציות כוללות שלמות של בגדים, צעיפים, תכשיטים, תיקים ואקססורי ייחודי ועכשווי.

 

1788 - קולקציית סתיו- חורף 2017-2018 של רשת הבוטיק "סיליז- Sillise".

 

בנוסף להיותם יבואניות אופנה סימה ודש  וביתה יעל הן גם סטייליסטיות הבוחרות בקפידה את פריטי הקולקציות שאותן הן מייבאות הנותנות מענה בבחירת הצבעים, הגזרות, המידות נעשות בהתאם להרגליו, להעדפותיהן של נשים בכל גיל.  לא פעם ניתן לפגושו את סימה באחת מחנויות הרשת, מלבישה את לקוחותיה באופן אישי ועושה להן סטיילינג בהתאם למבנה הגוף, למראה הכולל, לגיל ובהתאם לאופנה המשתנה. בנוסף סימה היא גם  מעצבת בתפיסת עולמה את צילומי הקולקציה שלה וגם מעצבת את חלונות הראווה בחנויות ואת פנים החנות היא ובתה יעל מעצבות בעצמן.

 

1787 - קולקציית סתיו- חורף 2017-2018 של רשת הבוטיק "סיליז- Sillise".

 

הגזרות הייחודיות של silise נועדו להחמיא ולהעניק ללובשת תחושת בטחון, עוצמה ונוכחות. ההקפדה על בדים איכותיים, תיפור מוקפד, צביעה מוקפדת ויכולות גימור מוצר נבחן באופן מדויק ביותר הודות לבנות ' silise '. כל בגד ב- "silise",  הינו יצירת הוט קוטור המשדרת ייחודיות, תחכום ויופי.  מגוון הדגמים המיובאים הוא גדול, אך הכמות קטנה וכך מצליחה הרשת לשמור על מוטיב בידול הפריטים שאיתם ניתן לשלב ולעשות "מיקס אנץ מאץ " ליצירת הלוק הנכון לאירוע הנכון.

 

1789 - קולקציית סתיו- חורף 2017-2018 של רשת הבוטיק "סיליז- Sillise".

 

 

קולקציית סתיו- חורף 2017-2018, של  "סיליז"- Silise":  בכל עונה וגם הפעם משתלבים בין המעצבים גם מעצבים צעירים, חדשניים ומקוריים, הקולקציה מתוחכמת ומדויקת המשלבת בין היוקרתי,רומנטי ואלגנטי המביאה בשורה אופנתית ועדכנית של מעצבי אירופה, מוכרים וממוצבים גבוה בעיקר באיטליה  כמו MANILA GRACE- מעצבת איטלקייה המעצבת חלק ניכר מהקולקציהCACHAREL, ASPESI , SOFIE D’HOORE בנוסף  ניתן למצוא ברשת קולקציות מעצבים מצרפת  מיפן וקוריאה.

 

1793 - קולקציית סתיו- חורף 2017-2018 של רשת הבוטיק "סיליז- Sillise".

 

1790 - קולקציית סתיו- חורף 2017-2018 של רשת הבוטיק "סיליז- Sillise".

 

בקולקציה: מעילי צמר קלאסיים ואיכותיים בגווני כחול, חום, שחור, בז' ורוד בהיר, אפור וכאמל, סריגי קשמיר וצמר בעיצוב בלעדי מצמר איכותי, קרדיגנים בשילוב אבנים וגם קלאסיים בצבעים בהירים, חולצות משי וכותנה עם טוויסט מקורי ומיוחד, פריטים רומנטיים ופרחוניים, ליין שחור הכולל מכנסיים – צמודים בגימורים מטאלי, בצבעי כסף, ברונזה, חציל ופחם. מכנסים דמוי עור צמודים. מכנסים זרוקים בשילוב שפשופים בגווני שמנת וחאקי, קולקציית ג'ינסים, עם קשירה במותן, הדפסים ופנינים. חולצות וגופיות מבד קאדי איכותי ומחמיא במיוחד, פריטי קטיפה: שמלות, חצאיות ומכנסיים חלקים ומודפסים, בגווני סגול כהה וירוק כהה עם שיק איטלקי, ג'קטים מצמר איכותי בצבעים בהירים ואלמנטים נוצצים וכן מבדי ג'קארד פרחוני או מנצנץ, חוטי זהב שזורים, וצווארון פרווה. חליפות- בבדים רקומים בסגנון סיני, ג'קארד פפיטה וג'קארד מנצנץ, בייסיקים איכותיים מבדים מיוחדים המונחים בחופשיות על גוף הלובשת ומאפשרים חופש ונוחות.

 

1792 - קולקציית סתיו- חורף 2017-2018 של רשת הבוטיק "סיליז- Sillise".

 

1786 - קולקציית סתיו- חורף 2017-2018 של רשת הבוטיק "סיליז- Sillise".

1785 - קולקציית סתיו- חורף 2017-2018 של רשת הבוטיק "סיליז- Sillise".

 

אביזרי אופנה   אוסף עשיר של האביזרי אופנה מיובאים ומשלימים כמו: נעליים מגפיים קלאסיים עם עקבים ופפיונים,  סניקרס עם פרווה,  צעיפי משי, תיקים ביבוא בלעדי ממותג איטלקי חדש בנוסף לתיקים המוכרים של מנילה גרייס.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]