טרנד התכשיטים הגברי, של מותג התכשיטים האיטלקי COMETE.

1521 - טרנד התכשיטים הגברי, של מותג התכשיטים האיטלקי COMETE.

מותג התכשיטים לגברים האיטלקי Comete, מקבוצת Muraro Lorenzo הוקם בשנת 1996 ומשווק בכ-45 מדינות ברחבי העולם הגיע לישראל, תכשיטי המותג מצופים רודיום המשמרים את הצבע המקורי ומונעים חמצון ומיוצרים מחומרים איכותיים ומאפיינים אנטי אלרגניים, רמת הגימור גבוהה מעניקה  לגבר, שדרוג למלתחה והופכים את המראה ללוק גברי.

 

1522 - טרנד התכשיטים הגברי, של מותג התכשיטים האיטלקי COMETE.

 

בגלל המרכיבים האנטי אלרגיים כגון פלדת אל חלד, כסף טהור, קרמיקה וסיבי פחמן, לדת האל חלד,  המשמשת את רוב מוצרי קומטה, הפלדה האיכותית שאינה מתחמצנת וחסינה בשל חוזקה כמתכת ושומרת על צבעה המקורי נעשים באהבה והפקדה על כל הפרטים הקטנים ומגיעים עם אחריות בינלאומית של שנה לצרכן.

1525 - טרנד התכשיטים הגברי, של מותג התכשיטים האיטלקי COMETE.

 

1520 - טרנד התכשיטים הגברי, של מותג התכשיטים האיטלקי COMETE.

 

קולקציית התכשיטים של COMETE כוללת צמידים ושרשראות, בהשראת אלמנטים מרכזיים מעולמות תוכן שונים, בניהם: עולם הרכב, קולקציה שמרכזה הרחוב והמנוע, עולם הספורט, קולקציה שעוצבה במיוחד עבור הגבר חובב הספורט המושבע, שנהנה להפוך את המאמץ לאושר גדול וקולקציית השיט שהינה בהשראת  השמש הרוח, צבעי מעמקי הים, מפרשי הסירות והיאכטות, ומרוח ההרפתקנות המאפיינת את חובבי הים המושבעים, לצד אוהבי המראה הקלאסי והאלגנטי.

 

1524 - טרנד התכשיטים הגברי, של מותג התכשיטים האיטלקי COMETE.

 

בין האורחים שהגיעו לאירוע הפתיחה שנערך בסניף הדגל של רשת אימפרס, בקניון גינדי תל-אביב נראה גם שחקן הכדור רגל בעבר ואיש העסקים בהווה ג'ובאני רוסו עם בת זוגו מאיה פישל, שאמר שיש לו אוסף של 1,500 תכשיטים ורכש לטובת האוסף שרשרת בשווי 1,290 ₪ וצמיד בשווי 790 ₪.

אלעד לוי משנה למנכ"ל קבוצת רולטיים היבואנית של המותג אמר בארוע הפתיחה: "שוק התכשיטים בישראל מגלגל כ 1.3 מיליארד ₪ הכולל תכשיטי יוקרה ואופנה. כיום רק 5% אחוז מהווים תכשיטי גברים כאשר שוק זה גדל באופן משמעותי בעולם ובישראל". לדבריו: "אנו מתרגשים להביא לישראל את הבשורה עם המותג "קומטה" לקטגוריית תכשיטי הגברים".

 

1523 - טרנד התכשיטים הגברי, של מותג התכשיטים האיטלקי COMETE.

 

עוד מסר לוי: "מסקר שערכה החברה עולה שהתכשיט הפופולרי בקרב גברים הינו צמיד יד. עוד עולה מהסקר כי הרגלי הצריכה של הגבר ה"חדש" השתנו. היום הגברים בעלי מודעות  גבוהה למראה החיצוני והתכשיט הפך לאביזר אופנתי ומקובל. הגבר הישראלי היום הרבה יותר מטופח, ויותר מודע לטרנדים אופנתיים". לדברי לוי: "ההחלטה לייבא את Comete לישראל באה כדי לתת מענה לגבר הישראלי שרוצה לקנות תכשיט איכותי ואופנתי אך יחד עם זאת במחיר שווה לכל נפש".

המוצרים משווקים בסניפי רשת אימפרס ובעוד כ-50 חנויות נבחרות ברחבי הארץ.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]