הטרנדים והמגמות בחליפות הגברים

לקראת פתיחת עונת החתונות שנפתחת בל"ג בעומר, מעצב אופנת חליפות הגברים יוסי ג'נודי מציג את החידושים , הטרנדים והמגמות העיקריות בתחום אופנת חליפות הגברים: ומגלה  שאם עד לעונה זו הגזרות היו "רגילות", קווים ישרים, וחליפות צמודות החידוש העיקרי בעונה זו הוא שה"סקיני" מגיע גם לאופנת החליפות ואפילו מככב במכנסי החליפות.

הצבעים: הגוונים הקלאסיים – שחור, כחול, אפור על כל גווניהם ממשיכים לאפיין את אופנת חליפות החתנים  .החידוש השנה הוא בגוונים. יש ביקוש גם לגוונים  "נועזים" יותר בד"כ מצד החתנים הנועזים יותר שילבשו מכנסי "סקיני" כגון: כחול רויאל, תכלת, ושילובי צבעים מפתיעים.

טוקסידו- לא רק בצבע שחור…

570ba21dc63a9 - הטרנדים והמגמות בחליפות הגבריםאם התרגלנו עד השנה לחתנים הלבושים בטוקסידו בצבע שחור- ה"טוויסט" השנה הוא הוא טוקסידו בגוונים שונים של כחול , כשהסאטן של הטוקסידו ממשיך להיות שחור. יש ביקוש גדול לחליפות טוקסידו עם גימורים מגוונים של דשים- גימור "של" או "פיק לה בל".

טרנד חדש: אופנה "צעירה" עם נגיעות זמש: אופנה צעירה, ספורט אלגנט, עם נגיעות קלות של זמש- בדש, בסוף השרוול, בכיסים.

570ba21e68faa - הטרנדים והמגמות בחליפות הגברים

 

חליפות מעוצבות במיוחד עם 3-5 חלקים: החליפות מאופיינות ביותר נועזות, פומפוזיות ושואו הבאים לידי ביטוי בגזרות, בצבעים ובעיצובים.  החליפות כוללות בין 3-5 חלקים: ג'קט, מכנס, וסט, עניבה שהיא חלק מהסט, ומטפחת תואמת בדש החליפה (פושט).

הבדים: יוסי ג'נודי מדגיש שחליפה איכותית מורכבת מבדים טבעיים- בין אם זה צמר שהוא בד"כ ברוב החליפות היוקרתיות, ובחליפות נישתיות יותר בדים כמו פשתן, כותנה.

570ba21f0899c - הטרנדים והמגמות בחליפות הגברים

ה"טיפ" החשוב של ג'נודי: לא להתפתות ולא לקנות חליפות מבדים סינטטיים. אמנם החליפות הללו זולות יותר אבל הן לא מתאימות לאקלים הישראלי.

570ba21fd0859 - הטרנדים והמגמות בחליפות הגברים

מחירי החליפות: החל מ-1,000 ש"ח ועד 3,000 ש"ח.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]